Saturday, January 19, 2013

Announcement: JOZAN Juara Finale Maharaja Lawak Mega 2012





Kehadiran Johan yang tidak disangka2 ke atas pentas pertandingan telah menggamatkan dewan MBJB!!! Walaupun beliau  blom 100% pulih tapi semangat kental untuk bertanding dan berjuang bersama rakan sekomidinya - Zizan telah membuahkan hasil.

Sekalung Tahniah kepada kumpulan JOZAN yang telah di nobatkan sebagai Juara Maharaja Lawak Mega 2012 sekaligus mengondol hadiah utama RM500, 000 beserta Trofi.


Juara Maharaja Lawak Mega 2012

Tempat ke dua ialah kumpulan Jambu, yang pada awalnya di katakan mempunyai peluang yang cerah untuk menjadi juara. Trademark mereka yang sentiasa berpakaian warna "pink" dan lawak yang bertenaga namun nasib tidak menyebelahi mereka. Persembahan yang mantap blom cukup untuk mereka meraih undian SMS dari peminat mereka untuk menyaingi JOZAN. Mereka memenangi tempat ke - 2 dan hadiah RM250, 000 berserta trofi.


Naib Juara


Tempat ke 3 ialah kumpulan Shiro yeng memenangi hadiah wang tunai RM 150, 000 beserta trofi.

Tempat ke 3

Tempat ke 4 di menangi oleh kumpulan "Otai" - Boboi. Gandingan Afdlin Shauki, Nabil & Salim Harun Bachik hanyak Nampak menyerlah di final. Mereka membawa pulang RM 50,000 beserta trofi.

Tempat ke 4

Satu2nya kumpulan dari seberang, Indonesia - Say Who hanya Berjaya berada di tempat ke 5. Mereka membawa pulang hadiah RM 15,000 + trofi.


Tempat ke 5
Syabas kepada semua pemenang. Semoga industri komedi Malaysia akan bertambah gamat selepas ini...



No comments:

Post a Comment